loading...

تلگرافر

سرگرمی خود را در 8 مرحله به یک تجارت تبدیل کنید بسیاری از ما سرگرمی داریم و بسیاری از سرگرمی های ما این امکان را دارند که درآمد جزئی یا حتی تمام وقت را تأمین کنند. دستبندهای تخصصی ، کار چوب ، لباس ها

محمد بازدید : 72 شنبه 24 اسفند 1398 نظرات (0)

سرگرمی خود را در 8 مرحله به یک تجارت تبدیل کنید

بسیاری از ما سرگرمی داریم و بسیاری از سرگرمی های ما این امکان را دارند که درآمد جزئی یا حتی تمام وقت را تأمین کنند. دستبندهای تخصصی ، کار چوب ، لباس های دستباف ، اسباب بازی های خانگی - امکاناتی برای محصولات اصلی ، یک نوع ، بی پایان است ، همانطور که تقاضای بالقوه است. 

 

ممکن است بازارهای آنلاین مانند Etsy ساده ترین راه برای شروع یک فروشگاه آنلاین به نظر برسد ، اما پس از آن شما به قوانین و مقررات آنها رجوع می کنید ، که می تواند در هر زمان تغییر کند. در حقیقت ، اتی اخیراً اعلام کرد که کلیه مشاغل به طور خودکار در یک برنامه تبلیغاتی جدید که 15٪ از درآمد حاصل از فروش واجد شرایط را به خود اختصاص می دهد ، ثبت می شوند - یک تکه بزرگ از درآمد سخت فروشندگان!

 

با وردپرس و WooCommerce ، شما کاملاً بر محتوای ، محصولات و مکان های خود کنترل می کنید. شما می توانید فروشگاهی را به اندازه دلخواه (یا کوچک!) ایجاد کنید و همه چیز را سفارشی کنید تا به اندازه محصولاتتان بی نظیر باشد.

 

برای شروع یک تجارت یا گسترش فروش خود فراتر از بازارهای محلی و بازارهای کشاورزان آماده هستید؟ بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان یک فروشگاه آنلاین ایجاد کرد ، به صورت آنلاین درآمد کسب کرد و محصولات خود را با وردپرس و WooCommerce به بازار عرضه کرد.

 

1. تجارت خود را نامگذاری کرده و URL را خریداری کنید

نام خود را با دقت انتخاب کنید - این یک قسمت اصلی از نام تجاری شما خواهد شد. با کم کردن لیست اسامی ، اطمینان حاصل کنید که URL موجود است (و گران قیمت نیست).

 

چیزی را انتخاب کنید که به راحتی به یاد داشته باشید و طلسم آن آسان است. اجتناب از hyphens و اعداد. اینها به راحتی اشتباه گرفته می شوند یا فراموش می شوند و توصیف آنها با صدای بلند سخت تر است. 

 

در صورت امکان ، URL را بخرید که به .com ختم شود. اگر چیزی غیر از .com را انتخاب می کنید ، اطمینان حاصل کنید که هیچ معادل .com توهین آمیز یا یک رقیب مستقیم وجود ندارد. 

 

2. ارائه دهنده هاستینگ را انتخاب کنید

وب سایت ها همه از پرونده ها تشکیل شده اند. یک شرکت میزبان آن پرونده ها را ذخیره کرده و آنها را به صورت آنلاین قابل مشاهده می کند. برای انتخاب میزبان مناسب برای شما ، به این فکر کنید:

 

سرعت. برنامه های میزبانی مشترک ، معمولاً ارزانترین گزینه ، چندین وب سایت را در یک سرور واحد ذخیره می کنید. این می تواند سایت شما را به خصوص در مواقع زیاد تقاضا کند کند.

خدمات مشتری. خدمات خوب مشتری می تواند باعث صرفه جویی در وقت شما شود و کار خود را بدون هیچ مشکلی ادامه دهد. به دنبال شرکت هایی با پشتیبانی 24/7 باشید.

ایمنی برای محافظت از مشتریان و سرمایه گذاری خود ، میزبان را انتخاب کنید که از پشتیبان گیری خودکار ، جلوگیری از بدافزار و فیلترهای اسپم ایمیل استفاده کند.

وقت تمام وقت سرورها می توانند بعضی اوقات "پایین بیایند" ، به این معنی که بازدید کنندگان قادر به دسترسی به سایت شما نخواهند بود. "uptime سرور" درصد زمانی است که سرورها در حال کار هستند. شما تا حد ممکن درصد بالایی می خواهید -  بسیاری از میزبان ها حداقل 99٪ تضمین می کنند .

بررسی ها برای یادگیری تجربیات دیگران ، نظرات مشتری را بخوانید. 

هنوز مطمئن نیستید؟ در اینجا تعدادی از هاست هایی که WordPress توصیه می کند آورده شده است.

 

3. وردپرس را نصب کنید

WordPress ابزاری برای ایجاد وب سایت است که پایه فروشگاه آنلاین شما را تشکیل می دهد. این منبع باز ، انعطاف پذیر ، قدرتمند و کاملاً رایگان است ، به همین دلیل است که این بستر انتخاب برای 35٪ وب است.

 

وردپرس خود را در تنظیم آسان افتخار می کند و در اکثر شرایط ، فقط پنج دقیقه طول می کشد تا نصب شود. اکثر شرکت های میزبان ، نصب مستقیم یک وردپرس را مستقیماً از داشبورد میزبان شما ارائه می دهند. مراحل دقیق مورد نظر خود را با ارائه دهنده خود بررسی کنید یا این راهنمای کامل نصب وردپرس را بخوانید . 

 

4. یک موضوع وردپرس را انتخاب کنید

این تعیین کننده طراحی وب سایت شما است. موضوعی که بطور خاص برای تجارت الکترونیک ساخته شده است روند تنظیم فروشگاه شما را آسان تر می کند. و اینکه آیا یک موضوع رایگان یا پولی را انتخاب می کنید ، اطمینان حاصل کنید که این گوشی موبایل دوستانه است و به سرعت بارگیری می شود.

 

موضوع گالریا در سایت الکترونیکی تجارت

رایگان نمای موضوع یک محل عالی برای شروع است. تمیز و ساده است ، اما می تواند برای رفع نیازهای دقیق شما سفارشی سازی شود. همچنین چندین نسخه ارائه شده برای سوله های خاص را ارائه می دهد. گالری تم مناسب برای لباس است، در حالی که ToyShop یک گزینه عالی برای اسباب بازی های دست ساز است.

 

انواع مختلف Storefront را مشاهده کنید  یا مضامین بیشتری برای تجارت الکترونیک را از WordPress.org مشاهده کنید .

 

5- WooCommerce را نصب کنید

WooCommerce یک بستر بصری و قابل تنظیم برای فروش آنلاین است. از آن برای ایجاد صفحات محصول ، پذیرش پرداخت و استفاده از انواع استراتژی ها و افزونه های فروش برای خدمت به مشتریان و افزایش درآمد استفاده کنید. برای پاسخگویی به نیازهای فروشگاه خاص و مقیاس آن به همان اندازه که می خواهید ، می توانید طراحی و عملکرد را اصلاح کنید. 

 

از همه بهتر ، WooCommerce نصب و استفاده رایگان است! برای شروع:

 

در داشبورد وردپرس خود ، به افزونه ها بروید → افزونه های جستجوی جدید اضافه کنید

جستجوی "WooCommerce"

نصب را کلیک کنید

روی فعال سازی کلیک کنید

راه اندازی جادوگر شما را از طریق تنظیمات اولیه راه رفتن. تبریک می گویم ، شما فروشگاه دارید!

 

6. دروازه پرداخت خود را ادغام کنید

یک دروازه پرداخت به شما امکان می دهد با اطمینان از پرداخت های آنلاین بصورت آنلاین بپذیرید. WooCommerce با همه دروازه های اصلی مانند Stripe ، PayPal ، Authorize.net و Square به همراه دروازه های طاقچه در سراسر جهان ادغام می شود. مشاهده همه ادغام های دروازه پرداخت .

 

هنگام انتخاب یک دروازه به هزینه های مربوط ، امنیت و سهولت استفاده نگاهی بیندازید و به این فکر کنید که آیا می خواهید به صورت حضوری پرداخت کنید. Square این قابلیت را به صورت جدول به ارمغان می آورد و به شما امکان می دهد همزمان با همگام سازی موجودی با فروشگاه WooCommerce خود ، کارتهای اعتباری را در بازارهای کک ، بازار کشاورز و رویدادها بپذیرید.

 

درباره انتخاب دروازه پرداخت مناسب اطلاعات بیشتری کسب کنید .

 

7. ایجاد صفحات محصول

اکنون که ساختار اصلی فروشگاه خود را دارید ، وقت لازم برای اضافه کردن برخی محصولات دارید - با مراحل موجود در مستندات افزودنی و مدیریت محصولات ما شروع کنید .

 

اگر در حال فروش کالاهای فیزیکی هستید ، عکس های با کیفیت بالا مهم هستند - مشتریان آنلاین نمی توانند کالاهای شما را انتخاب و نگه دارند. در منطقه ای که به خوبی روشن است ، عکس بگیرید (یا یک کیت چراغ LED ساده را برای کمک به شما خریداری کنید) و عاری از درهم و برهمی باشید. این می تواند به سادگی قرار دادن محصولات شما روی یک سفره سفید روی زمین باشد. 

راهنمایی COVID-19 برای سازمان دهندگان جلسه

 

 

https://is.gd/BH5avp

https://v.gd/661wzu

https://v.ht/kPXn

https://clck.ru/Mcygw

http://ulvis.net/nSVH

https://b2n.ir/519135

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 3,332
  • بازدید کلی : 7,841