loading...

تلگرافر

کتاب دعانويسي روزانه با جامعه کوریمیلا از شیوه‌های معنوی طولانی‌ترین سازمان صلح و آشتی ایرلند شمالی استفاده می‌کند. بیش از پنجاه سال است که جوامع از هم گسیخته را گرد هم می آورد و منابع

محمد بازدید : 108 چهارشنبه 20 بهمن 1400 نظرات (0)

کتاب دعانويسي روزانه با جامعه کوریمیلا از شیوه‌های معنوی طولانی‌ترین سازمان صلح و آشتی ایرلند شمالی استفاده می‌کند. بیش از پنجاه سال است که جوامع از هم گسیخته را گرد هم می آورد و منابع دیگر را در کار درمان منازعه فراهم می کند.
در قلب زندگی آن یک الگوی ساده از عبادت روزانه است. این کتاب دعا جوهر تجربه دعای Corrymeela را به تصویر می‌کشد تا به شما کمک کند معنویت آن را در تمرین دعای خود بگنجانید. این کتاب که بیش از 31 روز ساخته شده است،کتاب دعانويسي خواندن روزانه کتاب مقدس را همراه با دعا توسط Pádraig Ó Tuama ارائه می دهد. و همچنین مقدمه ای بر معنویت که کار برجسته کوریمیلا را حفظ می کندجان دالریمپل آثار کلاسیک معنوی بسیاری نوشت که همگی ناشی از این اعتقاد او بود که نماز مهمترین عنصر در زندگی مسیحی است. در این بازنشر زیبا از پرفروش ترین دعای ساده خود، او به صراحت در مورد دعا می نویسد و آموزش می دهد که دعای خاموش ساده تفکر برای هرکسی که می خواهد تلاش کند قابل دستیابی است. آنچه آشکار می شود، بررسی بالغ و در عین حال قابل دسترس از همه جنبه های دعا و نحوه ارتباط آن با سیاست،کتاب دعانويسي رهایی، فقر، خواندن معنوی و تجربه شب تاریک است.دعای یومیه همراه عالی برای سفر معنوی شماست. این منبع قابل اعتماد همه کاره و آسان برای بیش از یک دهه به کاتولیک ها در تمام سنین کمک کرده است تا زندگی مذهبی و دعایی خود را عمیق تر کنند. دعای روزانه یک ترتیب دعا برای سال عبادی از اولین یکشنبه ظهور، 3 دسامبر 2017، تا 31 دسامبر 2018 را دنبال می کند. این منبع منبع عالی برای تأمل شخصی است و همچنین می تواند برای شروع یا پایان جلسات و تشکیلات محله استفاده شود. جلسات، ریشه خدمت روزانه خود را در ریتم سال عبادی.
قانع کننده و قابل تامل، Dalrymple یک طرح کلی بی زمان و جامع از تجربه کلاسیک رشد معنوی ارائه می دهد که از نو برای جویندگان امروز صحبت می کند.میلیون‌ها آمریکایی در یک زمان یا آن زمان خود را ناتوان از خوابیدن دیدند.کتاب دعانويسي خواه این بی خوابی به دلیل بی خوابی مشروع باشد یا هر یک از میلیون ها منبع مختلف استرس، هلن رایچرت لامبین دعاهایی را برای شب بی خوابی ارائه می دهد - مجموعه ای از دعاها برای کمک به همه ما در آن شب های طولانی که خواب تازه نمی آید. اینها دعاهای دوستی، دوستی با خداست. اگرچه این دعاها به عنوان کمک خواب در نظر گرفته نشده اند، اما این دعاها برای کمک به خوانندگان در استفاده از این ساعات بیداری جدید و ایجاد رابطه با خدا طراحی شده اند. موضوعات مطرح شده عبارتند از: لوایح، نان و مرزها. فرزندان؛ بخشش؛ بیماری؛ غم و اندوه؛ حسرت؛ و خیلی بیشتر.یک نسخه کوتاهتر از نماز صبح و عصر، در قالبی مفید، مناسب برای هر کسی که می خواهد به طور منظم به تنهایی یا در یک محیط گروهی نماز 
نماز کوتاهتر صبح و عصر بخشی از مجموعه دفتر الهی است و نسخه ویرایش شده نماز صبح و عصر است.PAYERS from LIFE یک کتاب دعا است که توسط یک کشیش ایرلندی به نام مایکل ماگین ساخته شده است. فرا مگن در قالب شعری به زندگی و خدمت خود می پردازد. او در پایان هر شعر، دیدگاه انجیل را در مورد محتوای شعر آورده است. این یک رویکرد ابتکاری به دعا است که ریشه در تجربه واقعی خود او دارد،کتاب دعانويسي اما عمیقاً کتاب مقدسی است و حضور پنهان خداوند را در قلب تجربه روزانه تشخیص می دهد. از چاه های عمیق آب می کشد.گنجینه دعاها مجموعه ای از دعاهای ویژه برای مناسبت های مختلف است که به ما کمک می کند همیشه خود را در خدا مستقر کنیم. از روزی که به دنیا می‌آییم، خداوند ما را با برکات بی‌شمار لنگر می‌اندازد، نعمت‌هایی که با پول خریدنی نیست. انسانها در میان سایر موجودات قدرتمندترین هستند. روشنفکرترین، تواناترین و محبوب ترین. علیرغم ناکامی‌های ما، خدا از یادآوری اینکه چقدر ما را دوست دارد دست بر نمی‌دارد و به طور مداوم در زندگی روزمره ما آرامش می‌بخشد. ستمکاران را می بخشد و نیازمندان را روزی می دهد. تدریس او همیشه ما را دوباره کامل خواهد کرد.
این به طور خاص برای افرادی طراحی شده است که می خواهند به تنهایی دعا کنند و به دنبال یک چرخه منظم و ساختار یافته از نماز هستند. از آنجایی که فقط استخوان های برهنه دفتر الهی است، دستیابی به آن برای خواننده مبتدی چندان دلهره آور نخواهد بود. همانطور که زندگی دعای کاربر بالغ می شود، آنها پایه ای دارند که به آنها اجازه می دهد تا به دفتر کامل الهی حرکت کنند.
این شامل همان چرخه چهار هفته ای دفتر کاملتر با مزامیر، خواندن کتاب مقدس و شفاعت است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 3,206
  • بازدید کلی : 7,715