loading...

تلگرافر

کسب درآمد از طریق اینترنت اینترنت همچنان برای کسانی که می خواهند یک تجارت آنلاین شروع کنند ebay.com ، یک بازار رو به رشد است.این واقعیت که این یک سرمایه گذاری کم ریسک است و نیازی نیست که پول خود را صر

محمد بازدید : 45 جمعه 27 تیر 1399 نظرات (0)

کسب درآمد از طریق اینترنت اینترنت همچنان برای کسانی که می خواهند یک تجارت آنلاین شروع کنند ebay.com ، یک بازار رو به رشد است.این واقعیت که این یک سرمایه گذاری کم ریسک است و نیازی نیست که پول خود را صرف یک فروشگاه سنگ تراشی یا دفتر کنید ، تجارت آنلاین را آسان تر می کند.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که همیشه می خواستید یک تجارت آنلاین را شروع کنید ، اما نمی دانید از کجا شروع کنید ، پس شانس دارید. ما 50 ایده تجاری برای شروع کار داریم!

 ایده های محبوب تجارت آنلاین

ایده شماره 1- وبلاگ نویسی

ایده شماره 6 - کتاب خودتان را منتشر کنید

ایده شماره 10- بازاریابی وابسته

ایده شماره 11 - YouTuber شوید

ایده شماره 20 - نوشتن آزاد

ایده شماره 50 - Dropshipping

50 ایده برتر برای شروع یک تجارت آنلاین

1. وبلاگ نویسی

حتماً داستانهای موفقیت را شنیده اید. کسب درآمد از طریق اینترنت وبلاگ ها به ده ها هزار دلار می فروشند ، یا والدین پول کافی برای درآمدن در خانه در کنار خانواده خود کسب می کنند. برای کسانی که عاشق نوشتن هستند ، وبلاگ نویسی یک فرصت تجاری کاملاً مناسب است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که طاقچه ای را در بازار انتخاب کنید که مناسب شما باشد و از تبلیغات ، محصولات اطلاعاتی ، پیوندهای وابسته یا هر روش دیگری درآمد کسب کنید.

با درآمد بیش از 2 میلیون دلار در هر ماه ، پت فلین احتمالاً بالاترین درآمد ثبت شده را به عنوان یک وبلاگ نویس مستقل دارد.

کسب درآمد با استفاده از وبلاگها ، رویای بسیاری از ما است ، اما من شک ندارم که قبلاً در مورد شکستها شنیده اید: ممکن است درباره مای اسپیس شنیده باشید ، یا برخی از دوستانتان وبلاگی دارند که به جایی نمی رسد و تغییر نمی کند و فقط در آنجا می نشیند. - وزن مرده در اینترنت. چگونه از تله های وبلاگ جلوگیری کنیم؟ وقتی انرژی شما شروع به ضعیف می کند ، اشتیاق خود را چگونه فعال می کنید؟ از کجا جهنم شروع میکنی؟

خوب ، شما در مکان مناسبی برای شروع هستید. WHSR بر اساس تجربیات خود Team WHSR و ذهن سایر وبلاگ نویسان که کارهایی را که انجام می دهند دوست دارد ، سریعترین ، آسانترین درک و موثرترین راه حل برای مشکلات وبلاگ شما ارسال کرده است.

در اینجا چند نشانگر برای شروع کار آورده شده است:

دستورالعمل های مرحله به مرحله برای ایجاد کسب درآمد از طریق اینترنت اولین وبلاگ خود

چگونه بطور فعال وبلاگ خود را توسعه داده و بهبود ببخشید

نحوه کسب درآمد بیشتر در وبلاگ نویسی

[مثال] چگونه کوین مالتون BloggingTips.com را با قیمت 60،000 دلار طراحی و فروخت

2. دستیار آنلاین / مجازی باشید

غالباً شرکت های بزرگ و متخصصان برای مدیریت وظایفی مانند ایمیل و سیستم عامل های اجتماعی همیشه به یک یاور خوب نیاز دارند. خدمات خود را به عنوان یک دستیار مجازی برای چشم پوشی و مدیریت وظایف برای مشتریان آنلاین ارائه دهید.

حتی اگر تجربه کمی دارید ، برای تبدیل شدن به یک دستیار آنلاین / مجازی به زمان زیادی احتیاج ندارید. مقاله اشلی اندرسون کار خلاقانه ای را برای ارائه خلاصه ای از آنچه برای دستیاری مجازی لازم است ، انجام می دهد ، حتی اگر هیچ تجربه ای نداشته باشید!

3. یک مدیر رسانه های اجتماعی باشید

رسانه های اجتماعی ابزاری مهم برای هر مشاغل است. اگر یک حرفه ای در رسانه های اجتماعی هستید ، خدمات خود را به مارک ها یا مشاغل مورد نیاز روزانه در مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی خود ارائه دهید.

نرخ بازاریابان / مدیران بازرگانی به طور کلی با هزینه ایجاد وب سایت مطابقت دارد و بسته به اینکه وب سایت چقدر بزرگ یا کوچک است ، مبلغی که کسب می کنید می تواند متفاوت باشد.

براساس تحقیقات ما از سایتهایی مانند Upwork ، متوسط ​​نرخ برای مدیر / بازاریاب رسانه های اجتماعی آزاد در حدود ساعت 25.25 دلار در ساعت است که بیشترین میزان آن 150 دلار در ساعت و کمترین آن 4 دلار در هر ماه است. هرچه شما بهتر باشید ، ممکن است مجموعه شما در این سیستم عامل های آزاد بیشتر باشد.

هزینه وب سایت و طراحی گرافیک مبتنی بر 100 کسب درآمد از طریق اینترنت پروفایل فریلنسر Upwork برتر.یک ساعت متوسط ​​= 25.25 دلار در ساعت؛ بالاترین = 150 دلار در ساعت ، کمترین = 4 دلار در ماه.

4- یک مشاور رسانه اجتماعی باشید

در مقابل ، شما همچنین می توانید به عنوان یک مشاور عمل کنید و دانش خود را در شبکه های اجتماعی به جای ورود به سیستم و مدیریت حساب های مربوط به آنها به مشتریان در اینترنت ارائه دهید.

5- مغز متفکر شبکه های اجتماعی باشید

امروز ، نفوذ در بازار رسانه های اجتماعی رو به افزایش است. تبدیل شدن به یک عامل تأثیرگذار به معنای افزایش حساب رسانه های اجتماعی خود و استفاده از آن برای همکاری با مارک ها برای تبلیغ محصولات و خدمات شما است.

اگر می خواهید یک شخص با نفوذ در اینستاگرام شوید ، شین بارکر ، مشاور بازاریابی دیجیتال مقاله ای عالی را نوشت ( اینجا را کلیک کنید! ) در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک فرد و چگونگی کسب درآمد از آن.

6. خودتان یک کتاب منتشر کنید

سارا کوپر شغل روزانه خود را در سال 2014 ترک کسب درآمد از طریق اینترنت کرد و 9 ماه بعد سه پیشنهاد کتاب دریافت کرد.شاید فکر کنید که دستیابی به چاپ کتاب بسیار سخت است. اما این طوری نیست. انتشار کتاب از طریق انتشارات سنتی یا انتشارات خود بسیار امکان پذیر و سودآور است.

کتابها ابزاری شگفت انگیز در بازاریابی هستند. از آنها می توان برای تبدیل خوانندگان به مشترکین ایمیل استفاده کرد. یا می توان از آنها به عنوان منبع درآمد دیگر برای یک تجارت آنلاین استفاده کرد. ما سری 5 در مورد چگونگی شروع به انتشار خود نوشت ، اگر این کار را کردید ، اکیداً توصیه می کنیم که آن را بخوانید .

سهم بازار فروش کتابهای الکترونیکی از فوریه 2014 - اکتبر 2016.

7. دوره های آنلاین ارائه دهید

کسانی که دانش در زمینه ها یا مباحث تخصصی دارند ، می توانند دوره های خود را بصورت آنلاین از طریق وب سایت خود یا با ایجاد لیستی از آدرس های ایمیل ایجاد و بفروشند .یا برندی مثل وب رمز

8. آموزش

اگر صاحب مشاغل با تجربه کافی هستید ، می توانید کسب درآمد از طریق اینترنت خدمات مشاوره یا مربیگری را بصورت آنلاین و چت از طریق اسکایپ یا ایمیل ارائه دهید.

9. ارائه خدمات / ابزار جستجوگرها

صنعت سئو مانند میلیارد دلار بسیار زیاد است و براساس تحقیقات گلن آلسوپ ، آژانس های سئو هر ماه ده ها هزار دلار درآمد کسب می کنند. آیا شما SEO خوبی دارید؟ شاید زمان آن رسیده است که آژانس خود را ایجاد کرده و خدمات بهینه سازی موتور جستجو را ارائه دهید. آیا شما یک ارتقاء دهنده هستید؟ شاید بتوانید برای گروه خاصی از کاربران ، یک ابزار جستجوگرها تهیه کنید ؟

10. شریک بازاریابی باشید

بازاریابی وابسته چگونه کار می کند

بازاریابی وابسته یک صنعت توسعه یافته است و برای بسیاری از کارآفرینان و وبلاگ نویسان فردی تبدیل به منبع اصلی درآمد در اینترنت شده است.

به طور خلاصه ، یک تجارت وابسته در جایی است که شما ، شریک بازاریابی ، محصولی یا خدمتی را تبلیغ می کنید که با استفاده از پیوندها ، کدها ، شماره تلفن ها و غیره قابل ردیابی باشد که برای شما بی نظیر است. سپس هنگامی که فروش از طریق لینک منحصر به فرد شما انجام می شود ، بخشی از درآمد را دریافت می کنید.

به طور معمول ، یک شبکه وابسته اغلب توسط تجار برای مدیریت برنامه وابسته خود استفاده می شود ، و همچنین به عنوان یک پایگاه داده برای محصولات خود عمل می کند. پس از آن ناشران بسته به بازار خود می توانند محصولی را که می خواهند تبلیغ کنند انتخاب کنند. کمیسیون Junction و سهم فروش دو محبوب ترین شبکه های وابسته هستند.

روشهای بی پایان برای انجام یک تجارت وابسته وجود دارد. کسب درآمد از طریق اینترنت اما به طور کلی ، ما معتقدیم که فقط چهار مدل مشاغل وابسته وجود دارد که به خوبی کار می کنند: اینفلوئنسر ، طاقچه مکان محور و مدل مگامال. جری لاو ، رئیس WHSR ، در این مقاله به تفصیل در مورد این چهار مدل بازاریابی وابسته توضیح داد ، من به شما توصیه می کنم که علاقه مند باشید.

11. هویت YouTuber / آنلاین

اگر در مقابل دوربین راحت هستید ، می توانید در داشتن YouTuber یا شخصیت آنلاین ، دست خود را امتحان کنید . تنها کاری که باید انجام دهید اینست که کانال YouTube خود را راه اندازی کنید و از طریق تبلیغات درآمد کسب کنید.

با تغییر مصرف محتوا ، تعداد بیشتری از افراد به سایت هایی مانند YouTube برای مشاهده روزانه فیلم ها روی می آورند. این به ابزاری بسیار مؤثرتر برای ایجاد پیروان در مقایسه با رسانه های قدیمی مانند تلویزیون یا رادیو تبدیل شده است.

 راه اندازی کانال YouTube می تواند کم خطر و کم هزینه باشد. تمام آنچه شما نیاز دارید یک دوربین خوب است و می توانید شروع به ساخت محتوا کنید. پس از داشتن مشترک کافی ، می توانید با فعال کردن Google Adsense که در مورد ویدیوهای شما تبلیغ می کند ، از ویدیوهای خود سود کسب کنید.

تعدادی از YouTubers نشان داده اند که می توان از این طریق درآمد کسب کرد. افرادی مانند PewDiePie سالانه بیش از 12 میلیون دلار درآمد برای فیلم های خود و همچنین از طریق معاملات و حمایت مالی کسب می کنند.

سازنده محتوا Curious Funny از پاترون استفاده می کند تا علاوه بر YouTube درآمد بیشتری کسب کند.

البته تکیه تنها در YouTube به عنوان بستر کسب درآمد کار ساده ای نیست ، بنابراین اکثر YouTubers از آن به عنوان یک بستر برای تبلیغ سایر راه های کسب درآمد استفاده می کنند. فیلم های اسپانسر شده یا تبلیغات درون خطی برخی از راه هایی است که YouTubers برای کسب درآمد از محتوای آنها استفاده می کند. برخی حتی ممکن است صفحه Kickstarter یا Patreon خود را برای پرداخت هزینه مطالب خود به طرفداران خود تبلیغ کنند.

البته پیدا کردن موفقیت در YouTube کار ساده ای نیست ، کسب درآمد از طریق اینترنت بنابراین بسیاری از شخصیت ها از آن به عنوان گامی برای یورش های بزرگتر استفاده کردند. کمدین بو برهام از یوتیوب به عنوان سکویی برای نشان دادن استعدادهای خود استفاده کرد که در نهایت منجر به امضای وی با کمدی مرکزی رکوردز شد.

کمدین بو بورنام در یوتیوب موفقیتی پیدا کرد که منجر به عقد قرارداد با کمدی مرکزی شد.

12. پادکست / پادکستر

پادکستینگ یک راه عالی دیگر برای کارآفرینان است. می توانید پادکست خود را شروع کرده و آگهی های تبلیغاتی بفروشید یا حامیان محتوای خود را گنجانید.

13. فروش در eBay

کالای خوبی برای فروش گرفتید؟ یک فروشگاه آنلاین را روی سیستم عامل هایی مانند eBay راه اندازی کنید تا تمام محصولات خود را بفروشید.

14. فروش صنایع دستی در اتی

برای کسانی که می خواهند صنایع دستی / صنایع دستی بفروشند ، می توانید یک فروشگاه آنلاین در Etsy ، یک سایت تجارت الکترونیکی با محوریت صنایع دستی و صنایع دستی باز کنید. این موارد در دسته بندی گسترده ای قرار دارد ، از جمله کیف ، لباس ، نقاشی ، مجسمه سازی ، مبلمان خانگی و مبلمان ، اسباب بازی ها و ابزارهای دست ساز.

مثال فروشگاه Etsy: RafFinesse .

15- یک طراح وب باشید

برای افرادی که زمینه فنی و مصنوعی دارند ، طراحی وب کسب درآمد از طریق اینترنت می تواند زمینه سودآوری برای ورود به آن باشد. با وجود این واقعیت که بسیاری از افراد در حال حاضر از قالب استفاده می کنند ، بسیاری هنوز هم به تنظیمات نیاز دارند ، حتی به آن قالب هایی که انتخاب کرده اند.

شخصی سازی فقط به قالب های وب محدود نمی شود بلکه می توانید مهارت های خود را در زمینه های دیگر مانند خبرنامه ها نیز اعمال کنید. در صورت داشتن وقت اضافی ، می توانید الگوهای فروش خود را نیز ایجاد کنید یا حتی مهارت های خود را در زمینه های گرافیکی دیگر مانند ایجاد آرم با استفاده از ابزارهایی مانند Logaster بکار بگیرید .

1. توسعه دهنده وب سایت باشید

توسعه دهنده وب سایت برای کسانی که دانش فنی دارند و یا قادر به کدگذاری هستند بسیار عالی است. با ایجاد و نگهداری سایت باطن می توانید به موسسات کمک کنید.

همانطور که برای مدیران رسانه های اجتماعی ، میزان یک توسعه دهنده وب سایت آزاد ممکن است بسته به ارزش خود وب سایت متفاوت باشد. به طور کلی هرچه سایت بزرگتر باشد هزینه شما نیز بیشتر است. بر اساس داده های جمع آوری شده ، ما انتظار داریم که یک توسعه دهنده وب سایت مستقل به طور متوسط ​​حدود 31.64 دلار در ساعت درآمد داشته باشد که بالاترین میزان آنها با 160 دلار در ساعت و کمترین آن با 5 دلار در هر ماه است.

هزینه وب سایت و طراحی گرافیک مبتنی بر 100 پروفایل کسب درآمد از طریق اینترنت فریلنسرر Upwork 100. متوسط ​​ساعت در ساعت = 31.64 دلار در ساعت؛ بالاترین = 160 دلار در ساعت ، کمترین = 5 دلار در ماه.

17- یک طراح گرافیک باشید

اگر شما چندان فنی نیستید ، اما می توانید خدمات طراحی را ارائه دهید ، بسیاری از شرکت ها برای ایجاد تصاویر و گرافیک به طراحان گرافیک احتیاج دارند.

سایت هایی مانند پروژه های 99 بستری را برای طراحان مستقل ایجاد می کنند تا با اتصال آنها به مشاغل یا مارک های نیازمند کمک به ایجاد پروژه ها درآمد کسب کنند. از آنجا که همه چیز به صورت آنلاین از طریق وب سایت آنها انجام می شود ، شما اساساً می توانید از راه دور از هر نقطه دنیا کار کنید.

18. توسعه دهنده برنامه باشید

موبایل یک بازار بزرگ است و اگر می دانید چگونه برنامه های موبایل ایجاد کنید ، می توانید یک توسعه دهنده برنامه باشید. می توانید خدمات خود را به مشتریانی که به یک برنامه کاربردی موبایل احتیاج دارید ، ارائه دهید یا خودتان آن ها را برای فروش بسازید.

19. برای اینکه دامنه باشید

بیشتر اوقات ، شرکت ها نیاز به خرید دامنه حق بیمه دارند که با نام تجاری آنها مطابقت داشته و مشتریان را بهتر بشناسد ( نمونه های زندگی واقعی را در اینجا ببینید ). با خرید دامنه های حق بیمه و فروش مجدد آنها به افراد دیگر می توانید درآمد کسب کنید.

Flippa ، ExpiredDomains.net ، Sedo سه مکان برای جستجوی دامنه های ارزان قیمت از قبل با فروش مجدد هستند.

20. آنلاین / نویسنده مستقل

برای نویسندگانی که مایل به راه اندازی یک تجارت هستند کسب درآمد از طریق اینترنت اما نمی خواهند یک وبلاگ یا وب سایت ایجاد کنند ، می توانید خدمات کتبی خود را به عنوان فریلنسر به سایر سایت ها ارائه دهید.

نکته مهم این است که او یک نویسنده / فریلنسر آنلاین است ، بسیاری از شرکت ها / شرکت هایی هستند که به نوشتن کمک نیاز دارند. اگر در یافتن آنها مشکل دارید ، این مقاله را بررسی کنید که منابع 10 را برای یافتن کارهای خود نوشتار ذکر کرده است .

خدمات نوشتن مطالب و مقاله نویسی به پایه و اساس کسانی تبدیل شده است که می خواهند بصورت آنلاین درآمد کسب کنند.

از آنجا که موتور جستجو بیشتر و بیشتر به محتوا با کیفیت به عنوان یک معیار برای رتبه بندی سایتها پاسخ می دهد ، ایجاد محتوا و بویژه خدمات کتبی در طی سه سال گذشته رشد کرده و به یکی از سودآورترین و آسان ترین راه های کسب درآمد در اینترنت تبدیل شده است.

اما شما از کجا شروع می کنید؟

اگر به فکر مشارکت آنلاین هستید و می خواهید برای انتشار مطالب چاپ پول درآمدزایی کنید ، یکی از مکانهایی که می توانید شروع کنید ایجاد شبکه با آژانس هایی است که خدمات نوشتن محتوا را ارائه می دهند.

نوشتن محتوا و نشر میهمان مورد نیاز است.

آژانس های بازاریابی دائما در جستجوی محتوای نوشتاری با کیفیت هستند.

برای تأمین نیازهای روزافزون مشاغل آنلاین برای حفظ کسب درآمد از طریق اینترنت حضور خود و افزایش مشارکت کاربران ، سازندگان محتوا که مایل به دیدار با مهلت هستند قابل اعتماد و قادر به نوشتن مطالب واقعاً مفید هستند ، تقاضای زیادی دارند.

به جای ترول کردن شبکه ، صحبت با آژانس هایی که در زمینه خدمات نوشتن محتوا تخصص دارند راهی عالی برای ایجاد شبکه و یافتن شغل به عنوان نویسنده است.

اگر تصمیم دارید که به آژانس های مدیریت بازاریابی دیجیتال و مدیریت محتوا نزدیک شوید ، با دست خالی تماس برقرار نکنید - با آنها تماس نگیرید یا ایمیل ارسال نکنید. آیا محتوای آماده ای برای انتشار دارید یا حتی بهتر ، یک نمونه کار از مطالب را برای مشاهده در دسترس دارید. نمایش این آژانسها آنچه در اختیار دارید و چه کارهایی می توانید انجام دهید یک روش عالی برای تحت تأثیر قرار دادن یک ویرایشگر شلوغ است.

- دیوید تروینز ، بنیانگذار Mallee Media Media

21. طراحی و فروش تی شرت های آنلاین

Red Bubble و CafePress سیستم عامل هایی هستند که می توانید از آنها برای فروش تی شرت و سایر محصولات مشابه به صورت آنلاین به مشتریان استفاده کنید. اگر فروشگاه خود را دارید ، می توانید با استفاده از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مانند Shopify ، به راحتی تی شرت آنلاین را راه اندازی کنید .

مثال: 6dollarshirts.com با قیمت 6 دلار در رایانه طراحی و فروش می کند.

22. یادگیری اینترنتی / راه دور

نکته جالب در مورد اینترنت این است که شما می توانید کسب درآمد از طریق اینترنت در هر نقطه با هر کس در جهان ارتباط برقرار کنید. یک مدرس آنلاین باشید و کلاس های آنلاین را با مشتری در سراسر جهان برگزار کنید.

23- یک فروشگاه آنلاین باز کنید

برخی از ایده هایی که ما پیشنهاد داده ایم می توان بلافاصله و بدون نیاز به چیزی بیشتر از آدرس ایمیل شروع شد. از طرف دیگر ، یک فروشگاه آنلاین به چند مورد نیاز دارد.

یعنی شما به یک وب سایت ، دامنه و یک ارائه دهنده هاستینگ خوب نیاز خواهید داشت. برخی از سیستم عامل ها ، مانند Shopify یا Weebly ، تمام خدمات را به عنوان بخشی از بسته بندی ارائه می دهند ، اگرچه شما در آنچه که آنها ارائه می دهند محدود هستید.

از طرف دیگر ، می توانید آنها را به طور جداگانه از وب سایت های تخصصی مانند SiteGround برای میزبانی فایل های وب سایت خود ، وردپرس برای ایجاد یک وب سایت و خرید نام دامنه از NameCheap دریافت کنید .

Shopify یک پلت فرم کامل dropshipping را برای افراد ارائه می دهد.

3Dcart یک طراح فروشگاه آنلاین است که دارای 200 ویژگی داخلی و 50 تم رایگان است.

EasyStore یک راه حل یک مرحله ای را برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی فراهم می کند.

مشکلی که در هر دو گزینه وجود دارد این است که شما هنوز هم نیاز دارید که یک وب سایت تجارت الکترونیکی را از ابتدا بسازید. به همین دلیل گزینه سوم آن چیزی است که توصیه می کنیم اگر در مورد راه اندازی آنلاین جدی هستید و باید از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مانند سبد 3D ، EasyStore و Shopify استفاده کنید .

فروش محصولات و مارک های خود را شروع کنید - از سایت های ساختمانی با استفاده از تم های داخلی تا انتخاب نام دامنه خود.

مثالهای زندگی واقعی

به عنوان مثال ، EasyStore تعدادی از ویژگی های مفید کسب درآمد از طریق اینترنت برای فروشگاه تجارت الکترونیکی را ارائه می دهد ، مانند گواهینامه های رایگان SSL ، چک های ارزی چندگانه ، فروشگاه نسخه موبایل ، ابزارهای داخلی داخلی و سایر موارد دیگر. آنها همچنین می توانند با برنامه های محبوب مانند Lazada ، EasyParcel ، Mailchimp ، Shopee و غیره ادغام شوند.

مثال: یک فروشگاه اینترنتی ساخته شده با استفاده از EasyStore.co ، فروش کتاب ( منبع ).

24. مشاور مسافر باشید

مردم عاشق سفر هستند و اغلب به دنبال آژانس های مسافرتی برای بهترین معاملات هستند. در حال حاضر می توانید یک مشاور مسافرتی آنلاین باشید تا به مشتریان کمک کنید تا پیشنهادات سفر را پیدا کنند یا بهترین بسته های سفر را توصیه کنند.

25. یک کتاب مقدس باشید

اگر نگاه تندی به تصحیح مقاله داشته باشید ، بسیاری از شرکت ها ، نویسندگان و سایر مشتریان نیاز به چاپ مجدد / ویرایشگر دارند. با ارسال اسناد از طریق ایمیل می توانید کاملاً آنلاین کار کنید.

26. عکس عکس - یک عکاس باشید

گرفتن عکس راهی عالی برای کسب درآمد آنلاین برای عکاسان است. مکان هایی مانند Shutterstock یا 123rf سیستم عامل فروش عکس عالی هستند.

27. کپی رایت برای وب سایت ها

یکی دیگر از راههای عالی برای نویسندگان ، به ویژه نویسندگان کسب درآمد از طریق اینترنت کپی ، کمک به ایجاد نسخه برای مشاغل و وب سایتهای آنها است.

 نکات حرفه ای: دیوید لئونارد

دیوید لئونارد

نکته اصلی برای درک انواع مختلف صفحات وب است. برخی وب سایت ها به انواع مختلف احتیاج دارند. دیگران فقط به یک یا چند نوع نیاز دارند. نحوه نوشتن به هدف صفحات بستگی دارد. مثلا:

Landing که هدف از آن ایجاد اعتماد است و سپس هدایت افراد به یک صفحه یا فرم فروش برای ایجاد مشتریان بالقوه است. این بسته به نحوه ورود افراد به صفحه و میزان "صلاحیت" بودن آنها در هنگام ورود به آنجا ، می تواند شکل های زیادی بگیرد.

صفحه فروش که هدف از فروش آن است. هرچه کمتر از فروش به نظر برسد ، صفحه بهتر خواهد بود ، اما انجام آن بسیار سخت است. از ویژگی ها و مزایای محصول استفاده کنید. بررسی ها راهی طولانی برای فروش خواهند داشت. در درجه اول بر حل مشکلات مشتری تمرکز کنید. به عبارت دیگر ، به آنها کمک کنید تا خود را به محصول مشتری شما بفروشند.

به عنوان مثال صفحه اطلاعات ، در مورد محتوا. این باعث افزایش اعتماد به نفس در بازار هدف مشتری شما می شود. او همچنین به آنها محتوا می دهد که می توانند با دیگران به اشتراک بگذارند. این بلافاصله می تواند به فروش برساند ، یا می تواند باعث بازگشت آنها شود. نوشتن این مطالب به زبان انگلیسی ساده بسیار حائز اهمیت است ، حتی اگر مخاطب شما یک طاقچه بسیار تحصیل کرده باشد. از دست دادن کاربران بی تاب اینترنت بسیار آسان است.

دانستن اهداف هر صفحه وب به شما کمک می کند تا مؤثرترین نسخه را بنویسید. اگر آنچه می نویسید برای مشتری خوب کار می کند ، تکرار و مراجعه به کسب و کارهای مختلف را دریافت خواهید کرد. و در اینجا نحوه ایجاد یک تجارت مکتوب آورده شده است.

- دیوید لئونارد ، رئیس جمهور نویسندگان THGM

28. پشتیبانی فنی آنلاین و / مجازی

افراد فنی یا افرادی که دانش کافی در فن آوری دارند می توانند از طریق اینترنت پشتیبانی فنی از راه دور ارائه دهند.

29. خدمات به مشتری قرارداد

برخی از شرکت ها غالباً از ارتباطات خود با مشتریان خارج می شوند. شما می توانید تحت یک قرارداد خدمات خود را برای خدمات به مشتریان ارائه دهید و از راه دور در اینترنت کار کنید.

30. توسعه دهنده نرم افزار باشید

ایجاد نرم افزار می تواند یک تجارت آنلاین سودآور باشد ، به خصوص کسب درآمد از طریق اینترنت اگر در آن کار خوبی دارید. شما می توانید به عنوان یک پروژه مستقل یا مرحله ای کار کنید ، یا محصولات نرم افزاری خود را بسازید و آنها را بفروشید.

31. یک مشاور بازاریابی باشید

بازاریابان یک مزیت بزرگ در دنیای آنلاین دارند. اگر یک بازاریاب باتجربه هستید ، خدمات خود را به آن دسته از شرکتهایی که در ایجاد و اجرای برنامه های بازاریابی آنلاین خود نیاز دارند ، ارائه دهید.

 نکات حرفه ای: گیل گاردنر

14 - گیل گاردنر

کلید ایجاد یک زندگی خوب به عنوان یک فریلنسر [مشاور بازاریابی] قابل مشاهده و ارجاع است. در حالی که برخی از مسیر مناقصه پیروی می کنند یا خود را در سایت هایی از قبیل Fiverr و PeoplePerHour قرار می دهند ، بهترین مترجمان آزاد با هزینه کار نمی کنند. این امر به ویژه برای مشاوران بازاریابی بسیار مهم است.

ابتدا نمایه LinkedIn خود را ایجاد کنید. اگر نمونه کارها ، نظرات و پیشنهادات خود را ندارید ، ابتدا روی آن کار کنید. در ازای بررسی و ارجاع ، خدمات خود را با تخفیف به افرادی که قبلاً آنها را می شناسید ، یا به شرکت های محلی یا آنلاین ارائه دهید. توصیه های مربوط به فیلم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بسیاری از مشاوران مقابله با مشتریان بالقوه و فعلی را که به طور رایگان با آنها تماس می گیرند ، دشوار می کنند. می توانید یک مشاوره یک بار رایگان 15 یا 30 نفری ارائه دهید و بهانه ای برای قطع ارتباط برقرار کنید. یا می توانید از یک بستر مانند Clarity.fm یا vCita.com برای شارژ کردن آنها در یک دقیقه استفاده کنید.

با دیگران در طاقچه خود ارتباط برقرار کنید و بپرسید که آیا آنها علاقه مند به همکاری هستند. مراجعه به دیگران که خدمات مشابه ارائه می دهند مشترک هستند. آنها ممکن است خیلی شلوغ باشند یا فقط احساس بهتری دارند. فراموش نکنید که سرویس را در صورت امکان بازگردانید.

کارهایی را که در سایت و نمایه های خود انجام می دهید ، کسب درآمد از طریق اینترنت به روشنی تعریف کنید. با نتیجه ای بی نظیر همراه باشید. من به استراتژی های موجود در زمینه بازاریابی و آموزش نحوه استفاده از آنها به ترللو توصیه می کنم.

دیگران ممکن است تجارت را تجزیه و تحلیل کرده و گزارش یا نمودار یا کتاب الکترونیکی ارائه دهند. وای ، حتی کسانی که هرگز شما را استخدام نمی کنند و آنها را از یاد و ذکر چیزی باز می دارند. برای راهنمایی بیشتر ، نحوه دریافت توصیه ها را بخوانید .

- گیل گاردنر ، بنیانگذار نقشه رشد

32. مضامین توسعه وردپرس

بسیاری از افراد از WordPress برای ایجاد وبلاگ و وب سایت استفاده می کنند. طراحی و فروش مضامین وردپرس که از قبل آماده شده و استفاده از آنها آسان است روش بسیار خوبی برای شروع یک تجارت آنلاین است.

33. اینترنت اکسپلورر

اگر می دانید چگونه به تحقیق بپردازید ، می توانید خدمات خود را به مشاغل ، نویسندگان و سایر افرادی که برای مطالعه موضوعات تخصصی به افراد نیاز دارند ، ارائه دهید.

34. عضو سایت باشید

ایده ای برای یک سایت طاقچه دارید؟ به منظور دریافت مزایای انحصاری که در سایت شما ارائه می شود ، سایتی بسازید و عضویت پولی را ارائه دهید.

3. ایجاد شبکه تبلیغاتی

همچنین می توانید شبکه ای را ایجاد کنید که برای مشاغل کسب درآمد از طریق اینترنت آنلاین ، صاحبان وب سایت و وبلاگ نویسان که به دنبال تبلیغ کننده یا حامی مالی هستند و برعکس ایجاد کنید.

36. خدمات روابط عمومی

یک آژانس روابط عمومی آنلاین را راه اندازی کنید و با مشاغلی که به برقراری ارتباط با مشتری و مشتری در اینترنت نیاز دارند همکاری کنید.

37. تعمیر و نگهداری / مدیریت سایت

برخی از مشاغل که از قبل دارای وب سایت هستند ممکن است برای حفظ یا مدیریت آنها به کمک نیاز داشته باشند. شما می توانید به عنوان یک مدیر وب سایت عمل کرده یا خدمات خود را به عنوان ارائه دهنده خدمات ارائه دهید.

38. خدمات مرورگر / نقد وب سایت

اگر به طراحی وب سایت خوب توجه دارید ، می توانید یک داوری باشید یا در یک وب سایت مهم برای مشاغل متخصص باشید که ممکن است نیاز به تغییراتی داشته باشد تا تجربه کاربری آنها را بهبود بخشد.

39. استخدام کننده اینترنت

برای شرکت ها یا شرکت هایی که به مردم احتیاج دارند ، می توانید خدمات خود را به عنوان استخدام کننده برای جستجوی و تماس با نامزدها در اینترنت و اتصال آنها ارائه دهید.

40. نوشتن رزومه

راه دیگری که می توانید از مهارت های نوشتاری خود استفاده کنید ، کار با افرادی است که به نوشتن رزومه و پوشش نامه نیاز به کمک دارند. می توانید این کار را از راه دور انجام داده و از طریق ایمیل یا از طریق اسکایپ با آنها تماس بگیرید.

41. مربی زندگی باشید

Life Coach یک ایده عالی برای تجارت است که می توانید از کسب درآمد از طریق اینترنت راه دور انجام دهید و به مشتریان کمک می کند تا با مشکلاتی که با آنها روبرو هستند کنار بیایند.

42. مشاور تغذیه

برای کسانی که از تغذیه و رژیم غذایی آگاه هستند ، می توانید خدمات خود را به مشتریانی که نیاز به کمک به برنامه ریزی وعده های غذایی خود و گرفتن مقدار کافی تغذیه دارند ، ارائه دهید. شما می توانید به صورت آنلاین مشورت کرده و بر اساس مشاوره خود ، برنامه های تغذیه ای را برای آنها از طریق ایمیل ارسال کنید.

43. تصویر سازی خدمات سفارشی

اگر یک حرفه ای هنری هستید ، یک وب سایت ایجاد کنید تا نمونه کار خود را به نمایش بگذارید. سپس می توانید به مشتریانی که با شما در تماس هستند خدمات تصویرسازی سفارشی ارائه دهید.

44. تبلیغات ویدیویی ایجاد کنید

تبلیغات ویدیویی YouTube بستری است که مارک ها و شرکت ها اغلب از آن برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. ایجاد فیلم های هدفمند در این سیستم عامل ها می تواند پرسود باشد.

بیاموزید که چگونه در 5 دقیقه فیلمهای جذاب رسانه های اجتماعی ایجاد کنید .

45. فروشنده مستقیم باشید

کسانی که می توانند فروش کنند ، شما می توانید خدمات خود را به مشتریان و شرکت ها ارائه دهید تا محصولات خود را از طریق تماس مستقیم با آنها به مشتریان بصورت آنلاین بفروشند.

46. ​​یک مشاور مالی باشید

بسیاری از تکنوکرن ها اغلب توانایی رسیدگی به جنبه مالی تجارت را ندارند. اگر در امور مالی کاملاً آگاه هستید ، می توانید خدمات خود را هم به عنوان مشاور و هم بر اساس پروژه به آنها ارائه دهید.

47. خدمات حسابداری

اگر به خوبی در زمینه حسابداری مهارت دارید ، می توانید کسب درآمد از طریق اینترنت خدمات مختلف حسابداری را نیز به شرکتهای مختلف ارائه دهید. می توانید یک وب سایت ایجاد کنید یا حتی خدمات خود را در شبکه های اجتماعی به سادگی تبلیغ کنید.

48. خبرنامه های آنلاین ایجاد کنید

یک خبرنامه آنلاین ایجاد کنید و با آن شبکه قابل توجهی ایجاد کنید. سپس می توانید با استفاده از این لیست ، محصولات و خدمات خود را بفروشید یا حتی با همکاری با مارک ها یا مشاغل دیگر درآمد کسب کنید.

49. ارائه خدمات تولید سرب

شرکت ها و مشاغل همیشه به دنبال مشتریان بالقوه هستند. اگر در این کار خوب هستید ، می توانید با ارائه خدمات خود به آنها درآمد کسب کنید.

50. Dropshipping

آیا نمی خواهید درگیر تدارکات راه اندازی یک فروشگاه آنلاین شوید؟ Dropshipping به شما امکان می دهد تا از طریق وب سایت خود محصولات را به مشتریان بفروشید ، اما تولید کننده موجودی و تحویل را انجام می دهد.

با توجه به مانع کم ورود ، dropshipping به یک الگوی تجاری محبوب در بین کارآفرینانی که مایل به راه اندازی یک تجارت آنلاین با کم هزینه هستند تبدیل شده است. البته این بدان معنی است که رقابت زیادی در صنعت وجود دارد.

اگر می خواهید در راه اندازی سرویس dropshipping موفق باشید ، مراحل زیر باید کلیه اصول لازم برای شروع کار را شامل شود:

یک طاقچه سودآور را انتخاب کنید که سودآور باشد

به دنبال تامین کنندگان معتبر باشید

دریافت شناسه مالیات بر فروش

یک بستر تجاری مناسب برای تجارت خود انتخاب کنید

فروشگاه خود را راه اندازی کنید و فروش خود را شروع کسب درآمد از طریق اینترنت کنید.

Shopify یک پلتفرم محبوب برای تجارت در تجارت است ( به Shopify بروید ).

Spocket بسترهای نرم افزاری است که بر روی آن هزاران نفر از dropshippers و تامین کنندگان می توانند یکدیگر را پیدا کنند. این مکان بسیار خوبی برای مبتدیان است که می توانند محصولات فروشگاه dropshipping خود را پیدا کرده و انتخاب کنند ( به Spoket بروید ).

البته ، جزئیات بسیاری وجود دارد ، و اگر در این زمینه جدی هستید ، Buildthis.io یک راهنمای جامع ( در اینجا کلیک کنید ) در مورد چگونگی شروع یک تجارت آنلاین dropshipping با استفاده از Shopify ، یکی از بزرگترین برنامه های تجارت الکترونیکی آنلاین ارائه می دهد.

راهنما آنچه را برای ایجاد فروشگاه موفقیت آمیز Dropship از قبیل راه اندازی دروازه های پرداخت و داشتن خدمات پشتیبانی / پشتیبانی از مشتری نیاز دارید را شرح می دهد.

سوالات متداول در مورد تجارت آنلاین

سودآورترین مشاغل آنلاین چیست؟

سوله های زیادی وجود دارد که می تواند در اینترنت سودآور باشد و برخی از محبوب ترین آنها شامل سلامتی و ثروت است.

چه چیزی می توانم بصورت آنلاین بفروشم؟

همه چیز را می توانید بصورت آنلاین ، از خدمات گرفته تا کالاهای فیزیکی و دیجیتال بفروشید. فقط بستر انتخاب و فروش محصول خود را انتخاب کنید.

چه شغلی می توانم از منزل اداره کنم؟

در عصر دیجیتال مدرن ، بسیاری از انواع مشاغل از خانه قابل اجرا هستند. برخی از نمونه های این خدمات شامل خدمات مشاوره ای ، نوشتن آزاد ، بازاریابی وابسته ، بررسی محصول و حتی برخی از خدمات مشاوره ای است.

کدام تجارت برای مبتدیان مناسب است؟

با توجه به ماهیت آنها ، کارآفرینی افراد را ملزم به مهارت های کسب درآمد از طریق اینترنت مختلف و یا یادگیری آنها می کند. این شامل مدیریت تجارت ، بازاریابی و حتی برخی از سطح لجستیک است. همیشه خوب است که شغلی را انتخاب کنید که با آن اشتیاق و دانش داشته باشید.

چگونه می توانم ایده های راه اندازی را پیدا کنم؟

اینجا! علاوه بر شوخی ها ، WHSR سایتی است که می توانید مهارت های مفید و ایده های شغلی زیادی را به دست آورید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در بخش وبلاگ ما به جستجوی آنها بپردازید. محتوای ما توسط نویسندگان باتجربه ایجاد می شود که غالباً دانش مستقیمی در مورد صنایع و مباحثی دارند که آنها را پوشش می دهد.

آیا وبلاگ نویسی هنوز راه خوبی برای کسب درآمد آنلاین است؟

بله ، وبلاگ نویسی هنوز یک روش عملی برای شروع یک "تجارت" و کسب درآمد آنلاین است. در اینجا مثالی آورده شده است که یک بلاگر پرشور وبلاگ خود را با قیمت 60،000 XNUMX دلار تهیه و فروخته است.

ساده ترین راه برای شروع یک تجارت آنلاین چیست؟

1. نیاز

را پیدا کنید 2. ویدئویی بسازید یا کپی کنید که به فروش برسد

3. ایجاد یک وب سایت ساده با این فیلم / کپی

شروع یک کسب و کار آنلاین آسان است اما رشد و رسیدن به مخاطبان مناسب کار دشواری است.

چگونه می توانم یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنم و محصولاتم کسب درآمد از طریق اینترنت را بفروشم؟

Shopify و BigCommerce روشهای ساده ای برای ایجاد فروشگاه آنلاین ، پردازش موجودی و دریافت پرداخت ارائه دهید. اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید و فروش سریع را شروع کنید ، آنها باید بهترین شرط بندی شما باشندیا مثل آکادمی سبز

http://tanvima.ir/make-money-from-the-internet-without-capital/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 359
  • بازدید سال : 3,551
  • بازدید کلی : 8,060