loading...

تلگرافر

چگونه می توان سایت وردپرس خود را به هم ریخت   حرکتی برای دور کردن درهم و برهمی از زندگی ما رخ داده است. به دنبال سؤال نویسنده ماری کوندو مبنی بر اینکه آیا کالایی \" باعث شادی می شود \" ، مردم به

محمد بازدید : 34 پنجشنبه 21 فروردین 1399 نظرات (0)

چگونه می توان سایت وردپرس خود را به هم ریخت

 

حرکتی برای دور کردن درهم و برهمی از زندگی ما رخ داده است. به دنبال سؤال نویسنده ماری کوندو مبنی بر اینکه آیا کالایی " باعث شادی می شود " ، مردم به سمت چپ و راست آشغال می روند. و صادقانه بگویم ، ما باید در مورد وب سایت های وردپرس خود ، کاری مشابه انجام دهیم.

 

با گذشت زمان ، یک سایت می تواند با انواع کالاهایی که دیگر نیازی به آن ندارند ، جمع شود. این می تواند عملکرد را تخریب کرده و منجر به عدم ذخیره بزرگ پشته شود. همچنین می تواند فرآیند مشکلات عیب یابی را بیش از حد پیچیده کند.

 

البته بین تمیز کردن اتاق زیر شیروانی و سایت شما تفاوت هایی وجود دارد. با داشتن یک وب سایت ، باید نسبت به آنچه حذف می کنید ، بسیار مراقب باشید. در غیر این صورت ، شما می توانید با پیوندهای شکسته یا بدتر از آن کنار بروید. بنابراین ، احتیاط همیشه توصیه می شود.

 

امروز ، شما را به سمت مناطقی نشان می دهیم که در آن زباله های مجازی شروع به جمع شدن می کنند. و ما همچنین شما را با چند ابزار آشنا خواهیم کرد که می توانند به سهولت در روند تمیز کردن کمک کنند.

بارگیری نامحدود: 500+ افزونه Premium WordPress

1،000،000+ افزونه و تم وردپرس ، افزونه ها و مضامین WooCommerce ، دارایی های طراحی و موارد دیگر!

افزونه گالری نمونه کارها

افزونه گالری نمونه کارها

افزونه وردپرس

پیمایش باهوش هوشمند

پیمایش باهوش هوشمند

افزونه وردپرس

افزونه رای گیری برای وردپرس

افزونه رای گیری WP

افزونه وردپرس

افزونه رضایت کوکی

افزونه رضایت کوکی

افزونه وردپرس

500+ افزونه WORDPRESS را کاوش کنید 

میوه کم حلقوی را خرد کنید

در یک سایت معمولی وردپرس ، نیازی به جستجوی موارد غیر ضروری نیست. این امر به ویژه برای هر دو افزونه و زمینه های موضوع صادق است.

 

وردپرس خود دارای یک موضوع پیش فرض است. و همینطور که مضامین پیش فرض جدید منتشر می شوند ، ممکن است به بخشی از نصب شما تبدیل شوند. در حالی که این تم ها به اندازه کافی خوب هستند ، اگر شما به طور فعال از یکی از آنها استفاده نمی کنید ، هدف از نگه داشتن آنها چیست؟

 

همین مورد برای پلاگین ها نیز پیش می رود . فراتر از پیشنهادهای پیش فرض Akismet و Hello Dolly ، کاربران شناخته شده اند که انواع آشغال های آزمایشی را نیز در اینجا اضافه می کنند. به نظر می رسد که ما دوست داریم همه نوع پلاگین ها را نصب کنیم و یا: الف) کمی با آنها بازی کنیم ، سپس تلاش را رها کنیم ، یا؛ ب) افزونه را نصب کنید و هرگز اصلاً زحمت آن را فعال نکنید.

 

این فراتر از تنها درهم و برهمی است. در واقع می تواند یک خطر امنیتی باشد . به عنوان مثال ، اگر یک مضمون یا افزونه بلااستفاده نقص امنیتی داشته باشد ، یک بات (یا یک انسان) ممکن است بتواند آن را فریب دهد و از آن سوءاستفاده کند.

 

خوشبختانه ، این باید ساده ترین چیز برای حذف باشد. قانون اصلی انگشت شست این است: اگر از آن استفاده نمی کنید ، خلاص شوید.

 

لیستی از مضامین نصب شده وردپرس.

محتوا و نسخه های قدیمی را اصلاح کنید

تقریباً در مورد هر سایتی مطالب قابل اندازه گیری منسوخ یا بلا استفاده است. این می تواند شامل مواردی باشد از یک پست وبلاگ 10 ساله در مورد اینکه iPhone 3GS چقدر عالی است ، به مواردی که شما به عنوان پیش نویس هایی معرفی کرده اید که هرگز کاملاً کامل نشده اند. اشاره ای به هزاران نسخه بالقوه تجدید نظر در WordPress در ایجاد تغییرات در محتوای خود ندارد.

 

حتی سایت های کوچک نیز می توانند از این سطح درهم و برهمی رنج ببرند. با افزودن این موارد ، بانک اطلاعاتی سایت شما می تواند کمی نفخ شود. و برای یک وب سایت بزرگ ، این می تواند به عملکرد قابل توجهی کندتر منجر شود. به همین ترتیب ، ارزش انجام برخی از پاکسازی ها را دارد.

 

حذف پیش نویس

سریعترین و آسانترین کاری که باید انجام دهید بررسی و حذف تمام صفحه و ارسال پیش نویس در سایت شماست. وردپرس این کار را آسان می کند ، زیرا می توانید از منوی بالای صفحه / لیست ارسال استفاده کنید تا همه موارد را به جز پیش نویس فیلتر کنید. از آنجا فقط مسئله حذف مواردی است که می دانید هرگز از آنها استفاده نخواهید کرد.

 

گفتگوی فیلترشکن پست WordPress.

تجدید نظر در محدود کردن

هر زمان که محتوای خود را تغییر دهید و آن را ذخیره کنید ، وردپرس آنرا (به عنوان 'Autosave' در هنگام ایجاد ویرایش) ، آنرا پیگیری می کند. این زمانی مفید است که می خواهید چیزی را به وضعیت قبلی خود برگردانید. با این حال ، شما ممکن است بخواهید تعداد نامحدودی از آنها را در اطراف خود نباشید.

 

با افزودن سریع به wp-config.phpپرونده سایت خود ، می توانید مقدار تجدید نظر در WordPress را برای هر مورد محتوا محدود کنید:

 

تعریف ("WP_POST_REVISIONS" ، 5)؛( 'WP_POST_REVISIONS' ، 5 )؛   

تعیین تعداد ممکن است دشوار باشد ، زیرا هرگز نمی دانید که به چه موقع باید برگردید. با این حال ، مهم است که نوعی محدودیت را در اینجا قرار دهید ، زیرا این یک منبع عظیم درهم و برهمی است. برای اکثر سایت ها ، 5-10 ویرایش باید کافی باشد. در قسمت بالا ، ما تصمیم گرفتیم که 5 نسخه را اصلاح کنیم.

 

از یک ابزار استفاده کنید

طبق معمول ، تعدادی افزونه WordPress در دسترس هستند تا به روند صاف تری کمک کنند. بسته به نیازهای خاص شما ، WP-Optimize ، WP-Sweep و بهینه سازی بانک اطلاعاتی پس از حذف نسخه های جدید همه گزینه های محبوب و بسیار توصیه شده هستند.

 

هر یک از قلمروهای مشابه را تمیز می کنند ، نظریه های قدیمی ، نظرات و دیگر آشغال های نفخ شده در پایگاه داده را تمیز می کنند. برخی از آنها تمیز کردن اتوماتیک ، اضافه کردن یک لایه اضافی از راحتی. آنها را بررسی کنید و ببینید کدام یک بهترین وضعیت برای وضعیت شماست.

 

به دنبال پرونده های رسانه ای بی خانمان باشید

هنگامی که پرونده های رسانه ای استفاده نشده ای را در اطراف خود دارید که می توانید از آن استفاده کنید ، یک وضعیت بالقوه آشفتگی دیگر ایجاد می شود. تصاویر شاید بدترین عاملان باشند ، زیرا بارگذاری یک نسخه از چندین نسخه کوچک به بیرون منتقل می شود. بعلاوه ، بسیاری از افزونه ها (مانند گالری های عکس و لغزنده ) اندازه های کوچک خاص خود را حل نمی کنند. همه چیز فقط در مدت زمان کوتاهی می تواند از یک کلاهبرداری تمام عیار عبور کند.

 

داشتن نسخه های متعدد از یک تصویر لزوماً بد نیست - تا زمانی که هنوز از آنها استفاده می کنید. اما ممکن است تعدادی از تصاویر ، pdf ها و سایر پرونده های رسانه ای وجود داشته باشند که اصلاً مورد استفاده قرار نمی گیرند. این پرونده های "بی خانمان" فضای ذخیره سازی را اشغال می کنند و می توانند فرایندهایی مانند جستجوی کتابخانه رسانه را کند کنند.

 

اگرچه مطمئناً می توانید /wp-content/uploads/با یک شانه دندانه دار از طریق پوشه خود بروید ، اما می توان هر پرونده غیر قابل استفاده را از بین برد. همچنین این فرایندی است که برای اشتباهات مناسب است. در اینجاست که یک افزونه مانند Media Cleaner می تواند کمک شایانی کند.

 

آپلودهای شما را اسکن می کند و به دنبال پرونده هایی می شود که با پست وردپرس ، گالری عکس و غیره در ارتباط نیستند. همچنین یک سطل زباله جداگانه نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد قبل از گرفتن اطمینان داشته باشید که قبل از حذف یک فایل امن حذف کنید. عمل.

 

کتابخانه رسانه ای وردپرس.

داشبورد خود را مرتب کنید

داشبورد وردپرس می تواند کاملاً ناخوشایند شود. هرچه موارد بیشتری نصب کنید ، ورودی های منو ، ابزارک ها و اعلان ها بیشتر ظاهر می شوند. این امر نه تنها موارد مورد نیاز شما را سخت تر می کند بلکه از انجام کارهای واقعی نیز منحرف می شود.

 

ما وقت زیادی را در این قسمت خاص از درهم و برهمی نمی گذاریم ، اما کافی است بگوییم که حذف تم ها و افزونه های غیر ضروری نیز می تواند در اینجا شگفتی ساز باشد. فراتر از آن ، می توانید از برگه "گزینه های صفحه" در بالای هر صفحه در انتهای پشت استفاده کنید. این کار باعث می شود برخی موارد اضافی که نمی خواهید آنها را ببینید ، خاموش کنید.

 

و باز هم افزونه هایی وجود دارند که به شما در تمیز کردن سیستم منو کمک می کنند. یکی از این گزینه ها Admin Menu Editor است . این به شما کمک می کند تا موارد منو موردنیاز خود را مخفی کنید - یا حتی آنها را بر اساس نقش یک کاربر از بین ببرید. خلاصه اینکه ، می توانید مقداری بصری ذن را به یکی از مهمترین قسمت های وردپرس بیاورید.

 

گفتگوی گزینه های صفحه وردپرس.

تمیز نگهش دار

تلاش برای تجربه یکپارچه سازی وردپرس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 3,326
  • بازدید کلی : 7,835