loading...

تلگرافر

نحوه شروع فروش اشتراک به صورت آنلاین اگر به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستید ، ممکن است در فکر فروش اشتراک باشید. این یک حرکت هوشمندانه است: شرکت تجارت الکترونیک در سال بیش از 100٪ در حال رشد اس

محمد بازدید : 99 شنبه 24 اسفند 1398 نظرات (0)

نحوه شروع فروش اشتراک به صورت آنلاین

اگر به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستید ، ممکن است در فکر فروش اشتراک باشید. این یک حرکت هوشمندانه است: شرکت تجارت الکترونیک در سال بیش از 100٪ در حال رشد است و شرکت هایی که همه چیز را از شراب گرفته تا صنایع دستی گرفته تا اسباب بازی ها می فروشند. 

 

ارزش زندگی مشترک بسیار بالاتر از متوسط ​​خریدار است زیرا مشترکین درآمد قابل اعتماد و مکرر را تولید می کنند. چه کسب و کاری نمی خواهد هر ماه بدون نیاز به پیدا کردن مشتری جدید ، درآمد کسب کند؟

 

برای موفقیت ، اقدامات مناسب را به کار بگیرید. بیایید به شش مرحله اصلی برای شروع یک کار اشتراکی با WooCommerce نگاهی بیندازیم.

 

1. انتخاب یک طاقچه

از چیزی شروع کنید که به آن اشتیاق دارید. عاشق صحبت کردن با دوستان و خانواده هستید؟ آیا مشکلی وجود دارد که می توانید آن را حل کنید؟ آیا شما در زمینه دستکاری یا ایجاد محصولات تجربه دارید؟ یک برند محبوب با شما شروع می شود. اشتیاق مسری است.

 

درباره کولا کولا

عکس © https://www.colagourmet.com/our-company/

سرآشپز کیت ، بنیانگذار سرویس اشتراک غذای سالم Cola Gourmet ، می گوید: "ما شروع به جستجوی راه هایی برای بهبود سلامتی و سلامتی خود کردیم و در طی سفر شخصی ، قدرت فوق العاده و تحول بخش خوب ، تمیز ، کشف کردیم. غذا. برای ما ، کولا گرومنت چیزی بیش از تجارت است - اشتیاق ما است. " آنها چیزی را که دوست دارند - مواد غذایی با منابع غذایی اخلاقی و سرشار از مواد مغذی - گرفتند و آن را به یک تجارت موفق تبدیل کردند.

 

2. محصولات خود را منبع و بسته بندی کنید

در مرحله بعدی ، نحوه تهیه و بسته بندی محصولات خود را تعیین کنید. آیا قصد دارید محصولات دست ساز مانند کالاهای پخته شده ، صنایع دستی چوبی یا صابون ها را بفروشید؟ آیا شما برای تولید محصولات خود تولید کننده استخدام می کنید؟ یا محصولات قبلی را مجدداً بسته بندی خواهید کرد؟

 

اگر می خواهید سرویس اشتراک شما موفقیت آمیز باشد ، باید چیزی منحصر به فرد ارائه دهید. این می تواند محصولات شما باشد ، اما می تواند راهی برای بسته بندی آنها باشد. 

 

جعبه اشتراک Kawaii با طرح های پلاستیکی و برچسب

عکس © https://www.kawaiibox.com/

Kawaii Box محصولات زیبا مانند جیر جیر ، لوازم التحریر و لوازم آرایشی را درون جعبه های ماهانه و مضمون قرار می دهد. در حالی که آنها محصولات منحصر به فرد خود را ایجاد نمی کنند ، آنها بسته بندی آنها را به شکلی متمایز می کند و باعث می شود مشتریان هر ماه از پیدا کردن جعبه در آستان خود هیجان زده شوند.

 

درباره بسته بندی محصول استثنایی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

3. فروشگاه آنلاین خود را بسازید

WooCommerce همه چیزهایی را که شما نیاز دارید تا فروشگاه اشتراک خود را فعال و فعال کنید فراهم می کند. WooCommerce خود شامل کلیه اصول اولیه فروشگاه است ، و یک کتابخانه گسترده از افزودنیها به شما امکان می دهد بدون ایجاد ویرایش یک خط کد ، یک وب سایت کاملاً شخصی سازی ایجاد کنید. در اینجا مراحل شروع کار آمده است:

 

راهنمای پنج مرحله ما را دنبال کنید . پس از نصب ، یک جادوگر راه اندازی شما را از طریق اصول اولیه طی می کند و شما را برای فروش آماده می کند.

ادغام با یک دروازه پرداخت ، که ابزاری است که به شما امکان می دهد تا بصورت آنلاین وجه را جمع کنید. به یک مورد نیاز خواهید داشت که امکان تکرار اتهامات را دارد .

محاسبات مالیاتی را تنظیم کنید. مالیات WooCommerce شما را قادر می سازد به طور خودکار نرخ های مناسب و بدون هیچ گونه کار در پایان خود را شارژ کنید.

هر صفحه ای را که می خواهید ایجاد کنید. حداقل ، یک صفحه اصلی ، صفحه درباره ، صفحه تماس و صفحه سؤالات متداول می خواهید . به صفحات بروید New برای شروع کار جدید اضافه کنید. سپس از ویرایشگر بلاک برای اضافه کردن مطالب مانند تصاویر ، متن ، فیلم و دکمه استفاده کنید.

اشتراک های WooCommerce را نصب کنید و محصولات اشتراک خود را ایجاد کنید .

همچنین می خواهید یک عکاس حرفه ای را استخدام کنید ، یا کمی وقت خود را صرف یادگیری نحوه گرفتن عکس های با کیفیت بالا کنید . از آنجا که مشتریان نمی توانند محصولات شما را به صورت جسمی لمس کنند ، تصاویر باید آنها را برای شما به نمایش بگذارند.

 

4. ساختار قیمت گذاری را انتخاب کنید

با WooCommerce ، می توانید اشتراک ها را به چندین روش مختلف ایجاد کنید:

 

فروش محصولات تکراری

فروش محصولات منفرد به عنوان اشتراکی برای شما و مشتریانتان سود دارد. شما درآمد مکرر دریافت می کنید ، و لازم نیست نگران سفارش دوباره باشید. این به ویژه برای محصولاتی مانند غذای سگ یا قهوه بسیار ارزشمند است که مشتریان نمی خواهند آنها را از بین ببرند. 

 

 

عکس © https://kaneny.com

با یک گزینه اشتراک ، محصولات یکبار مصرف را ارائه دهید

ممکن است بخواهید گزینه خرید محصولات خود را یک بار یا به طور مرتب از آنها دریافت کنید. Kaneny دقیقاً این کار را انجام می دهد ، به خریداران امکان می دهد محصولات مراقبت از پوست خود را "فقط این بار" یا "اکنون و دوباره پر کردن خودکار" خریداری کنند.

 

برای افزودن برنامه اشتراک به محصولات موجود ، افزونه اشتراک همه محصولات WooCommerce را نصب کنید . همچنین می توانید تخفیف هایی را به عنوان انگیزه ای برای اشتراك در نظر بگیرید یا برنامه خرید را در صفحه سبد خرید امپالس قرار دهید. 

 

فروش جعبه اشتراک

جعبه اشتراک یک روش عالی برای جالب توجه و لذت مشتریان است. به طور معمول ، شما محصولات مضمونی را که می خواهید و یا به صورت ماهانه (یا سه ماهه) خریداری می کنید ، تصحیح می کنید. جعبه هایی را بر اساس مناطقی از جهان ، سرگرمی ، علاقه ، یا رژیم های غذایی ایجاد کنید - خلاق باشید! 

https://woocommerce.com/posts/how-to-sell-subscriptions-online/

 

https://is.gd/EFGJvs

https://v.gd/b4P71C

https://v.ht/MRIc

https://clck.ru/McyxR

http://ulvis.net/GK2U

https://b2n.ir/128878

https://plink.ir/fFhfq

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 3,338
  • بازدید کلی : 7,847