loading...

تلگرافر

ترامپ توئیت کرد که جلسات کارگروه ویروس \"ارزش وقت و تلاش را ندارند\" ، زیرا دستیاران برتر از ترس عملکردهای نامنظم او ممکن است شانس انتخاب مجدد وی را خراب کنند. یس جمهور دونالد ترامپ روز شنبه توئیت کر

محمد بازدید : 42 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

ترامپ توئیت کرد که جلسات کارگروه ویروس "ارزش وقت و تلاش را ندارند" ، زیرا دستیاران برتر از ترس عملکردهای نامنظم او ممکن است شانس انتخاب مجدد وی را خراب کنند.

یس جمهور دونالد ترامپ روز شنبه توئیت کرد که گزارش های روزانه کارگروه ویروس "ارزش وقت و تلاش ندارد".
رئیس جمهور روز پنجشنبه پس از اظهارنظر از اینکه نور خورشید و مصرف مواد ضد عفونی کننده می تواند به عنوان یک درمان مؤثر از کروناویروس مورد انتقاد واقع شود ، انتقادهای جهانی را به همراه داشت
در جلسه توجیهی روز جمعه ، رئیس جمهور فقط 30 دقیقه صحبت کرد ، در حالی که روز شنبه هیچ جلسه توجیهی برگزار نشده است.
جمهوری خواهان برتر نگران این هستند که عملکرد نامنظم رئیس جمهور در جلسه توجیهی ممکن است پشت سر رأی گیری های اخیر باشد که نشان از کاهش حمایت رئیس جمهور در ایالت های نبرد دارد.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی Business Insider مراجعه کنید .
رئیس جمهور دونالد ترامپ توییت کرده است که روزنامه های روزنامه نگاری کورون ویروس روزنامه نگاری "ارزش وقت و تلاش را ندارند" ، در میان ترس از جمهوریخواهان برتر مبنی بر اینکه حضور نامناسب وی ممکن است به احتمال انتخاب مجدد وی در ماه نوامبر آسیب برساند.
وی گفت: "هدف از برگزاری همایش های خبری کاخ سفید وقتی که رسانه Lamestream چیزی جز سؤالات خصمانه نمی پرسد ، و سپس از گزارش دقیق حقیقت یا حقایق امتناع می ورزد. آنها رتبه های رکوردی کسب می کنند ، و مردم آمریکا چیزی جز Fake News نمی گیرند. ارزش وقت و تلاش را ندارد! " شنبه شب رئیس جمهور را توییت کرد.
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
What is the purpose of having White House News Conferences when the Lamestream Media asks nothing but hostile questions, & then refuses to report the truth or facts accurately. They get record ratings, & the American people get nothing but Fake News. Not worth the time & effort!
204.056
02:31 - 26 apr. 2020
Informatie over Twitter Ads en privacy
125.634 mensen praten hierover
در پی توجیهی رئیس جمهور در روز پنجشنبه ، وقتی که او ایده بی اساس و بالقوه خطرناکی مبنی بر اینکه مصرف مواد ضد عفونی کننده می تواند به عنوان روشی برای درمان این ویروس موثر باشد ، وجود انتقاد و باورهای جهانی را در پی داشت.
روز شنبه این جلسه توجیهی لغو شد ، و به گفته معاونین ، به طور فزاینده ای نگران شواهدی هستند که نشان می دهد شانس وی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری باریک می شود و حضور وی در جلسه توجیهی یک عامل اصلی است.
روزنامه نیویورک تایمز شنبه گزارش داد و داده های موجود در ایالت های مهم جنگ مانند میشیگان و پنسیلوانیا نشان می دهد که ترامپ زمین را از دست داده است ، و برای برخی از جمهوری خواهان ارشد اظهار نظرهای وی در روز پنجشنبه "نقطه عطفی" بود.
روز جمعه ، ترامپ فقط 30 دقیقه در جلسه توجیهی صحبت کرد و هیچ سؤالی از رسانه ها نگرفت ، در حالی که روز شنبه ، این کارگروه به صورت خصوصی ملاقات کرد و هیچ توجیهی برگزار نشد.
رئیس جمهور اصرار داشت كه وقتی پیشنهادات درمانی را ارائه می داد ، "طعنه آمیز" بود. روز شنبه ، وی در گزارش های خبری مبنی بر اینکه از دکتر دبورا بیرکس ، هماهنگ کننده نیروی کار کوروی ویروس کاخ سفید ، خواسته بود درمورد آفتاب و درمان های ضد عفونی کننده در جلسه توجیهی روز پنجشنبه سؤال کند.
وی گفت: "تازه مطلع شدم كه اخبار دروغین روز پنجشنبه در كنفرانس مطبوعاتی كاخ سفید باعث شد كه من از دکتر صحبت كنم و از آنها سؤال كنم. دبورا بیرکس. اشتباه ، من با کارشناس آزمایشگاه ما صحبت می کردم ، نه دبورا ، در مورد نور خورشید و غیره و CoronaVirus. رسانه Lamestream فاسد و بیمار است! " او توییت کرد
فیلم توجیهی ، تبادل زیر را ثبت کرد:
ترامپ: "دبورا ، آیا در مورد آن شنیده اید؟ گرما و نور ، نسبت به ویروس های خاص ، بله ، اما نسبت به این ویروس؟ "
بیرکس: "نه به عنوان یک درمان."
همچنین ببینید: به این ترتیب شلوارهای فشرده سا
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 3,333
  • بازدید کلی : 7,842