loading...

تلگرافر

بایدن با رأی دادن رأی دهندگان از واکنش همه گیر ، 6 امتیاز به رهبری ترامپ است: نظرسنجی معاون رئیس جمهور سابق جو بایدن منجر می شود رئیس جمهور ترامپ براساس آخرین بررسی هاروارد CAPS / هریس پول که به طور

محمد بازدید : 25 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

بایدن با رأی دادن رأی دهندگان از واکنش همه گیر ، 6 امتیاز به رهبری ترامپ است: نظرسنجی

معاون رئیس جمهور سابق جو بایدن منجر می شود رئیس جمهور ترامپ براساس آخرین بررسی هاروارد CAPS / هریس پول که به طور انحصاری در هیل منتشر شد ، در سطح بین المللی از بیماری کروناویروس استفاده می شود.

پنجاه و سه درصد از پاسخ دهندگان گفتند كه اگر انتخابات امروز برگزار شود ، رای خود را برای بیدن می گذارند ، در حالی كه 47 درصد اظهار داشتند كه ترامپ را عقب می اندازند.

این نظرسنجی در حالی صورت می گیرد که رتبه کلی تصویب ترامپ همچنان در مورد برخورد وی با شیوع کروناویروس پس از یک اوج گیری اولیه افت می کند.


رتبه وی در آخرین نظرسنجی 2 امتیاز در مقایسه با ماه قبل به 47 درصد کاهش یافته است ، در حالی که تصویب رای دهندگان از نحوه مدیریت وی با استفاده از کروناویروس 5 امتیاز به 46 درصد کاهش یافته است.

نظرسنجی های دیگر نشان می دهد که ترامپ در مورد سطح ملی و همچنین در برخی از ایالت های جنگ نبرد ، بایدن را به دنبال دارد. میانگین نظرسنجی RealClearPolitics روز سه شنبه نامزد احتمالی حزب دموکرات را به دست آورد که 4.7 امتیاز رئیس جمهور را برعهده گرفت.

ترامپ با واکنش های جدی مسئولان بهداشت عمومی و رهبران مشاغل که می گویند دولت برنامه ملی برای رسیدگی به این بیماری را ندارد ، روبرو شده است ، درعوض برای تعیین برنامه های بازگشایی خود ، به کشورهای فردی پیشنهاد می کند.

کارشناسان می گویند فقدان یک استراتژی تست ملی و راهنمایی یکنواخت فدرال در مورد بازگشایی می تواند به سلامت عمومی و اقتصاد کشور در دراز مدت آسیب برساند.

ما در حال حاضر برای این پاسخ یک نقطه رهبری واحد نداریم و یک برنامه جامع برای این پاسخ نداریم. بنابراین این دو چیز کاملاً مهم هستند. "ریک برایت ، یک مقام ارشد سابق واکسن ، در هنگام حضور در هفته قبل از کنگره هفته گذشته گفت. برایت گفته است که ماه گذشته از پست خود به طور نادرست کنار گذاشته شد.

روشن ادامه داد که اگر آمریکا با یک واکنش ملی هماهنگ تر مواجه نشود ، ایالات متحده با "تاریک ترین زمستان در تاریخ مدرن" روبرو است. وی افزود: "پنجره فرصت ما در حال بسته شدن است."

ترامپ همچنین بخاطر اظهارنظرهای گذشته در جلسه توجیهی کارگروه ویروس خود ، که با عقب انداخته شده است ، با واکنش جدی روبرو شده است.

اخیراً ، رئیس جمهور روز دوشنبه گفت که وی در حال مصرف هیدروکسی کلروکین ، یک داروی بحث برانگیز است که وی علی رغم شواهد محدودی که از طرف جامعه پزشکی وجود دارد ، به عنوان یک درمان احتمالی برای محافظت از ویروس کرومی ویروس شده است.

ترامپ همچنین ماه گذشته گفت که دفتر وی در حال مطالعه چگونگی ضد عفونی کننده های خاص ممکن است ویروس را به طور مؤثرتر از سایرین بکشند ، به الکل ایزوپروپیل و سفید کننده ارجاع داده است. وی به ویژه در یک جلسه توجیهی پرسید که آیا راهی برای استفاده از مواد ضد عفونی کننده بر روی بدن وجود دارد "با تزریق داخل یا تقریباً تمیز کردن".

هاروارد CAPS / مدیر هریس نظرسنجی گفت: "پس از 11 ماه بهبود رتبه بندی ، ترامپ در ماه گذشته پس از کنفرانس مطبوعاتی کلوروکس پس از کنفرانس مطبوعاتی کلوروکس به زیر 50 درصد رسید تا وقتی که از نشست های روزانه خود کنار می رود." مارک پن به هیل گفت.

کاخ سفید انتقاداتی را مبنی بر اینکه پاسخی هماهنگ ندارد ، به عقب رانده است و ادعا می کند که دولت ترامپ از برنامه آمادگی همه گیری دوران اوباما بیرون آورده است.

سخنگوی مطبوعات کاخ سفید کاخ سفید مک کیانی گفت: "برخی از افراد به اشتباه اظهار داشتند که دولت ترامپ دفترچه یادداشت واکنشی همه گیر را که از دولت اوباما و بایدن به جا مانده است ، بیرون راند." "با این وجود ، آنچه منتقدان نتوانستند به این نکته توجه كنند ، این است كه این بسته نازك كاغذ با دو گزارش پاسخ همه گیر دقیق در مورد پاسخ همه گیر كه توسط دولت ترامپ سفارش داده شده بود جایگزین شده است."

در همین حال ، رقابت بین بایدن و ترامپ همچنان گرم می شود و هر دو کمپین حملات شخصی خود را از طرف دیگر انجام می دهند.

نظرسنجی: بایدن با 7 امتیاز در آریزونا هدایت ترامپ را هدایت می کند
نظرسنجی: بایدن با افزایش دو رقمی در ویرجینیا ، ترامپ را هدایت می کند
مبارزات انتخاباتی ترامپ روز دوشنبه یک وب سایت با سبک جنایات واقعی با نام "حقیقت بر حقایق" را راه اندازی کرد ، و به او گفت که آنچه رئیس جمهوری نامیده می شود "بیانیه های غیرقابل درک" است. از طرف دیگر ، کارزار بایدن همچنان جنجالی ترامپ را در جبهه های مختلف از جمله عارضه ناشی از بیماری همه گیر کروناویروس و روابط آمریکا و چین ادامه می دهد.

وی ادامه داد: "[ترامپ] همچنان در رقابت های اسب سواری ریاست جمهوری ادامه می یابد ، در حالی که شماره های بایدن هیچ تغییری در بالا یا پایین نشان نداده است. این مسابقه خیلی به پایان رسیده است و هر دو کاندیدا سناریوهای برنده بالقوه دارند. "

نظرسنجی نظرسنجی هاروارد CAPS / هریس پولا از 13 تا 14 مه توسط هریس نظرسنجی بین 1،854 رای دهنده ثبت نام شده انجام شد. برای سن در جنس ، منطقه ، نژاد و قومیت ، وضعیت تأهل ، اندازه خانوار ، درآمد ، اشتغال ، تحصیلات ، احزاب سیاسی و ایدئولوژی سیاسی در هرجایی که لازم باشد برای سنخوردگی آنها با نسبت واقعی آنها در جمعیت وزن داده شد. برای تعدیل گرایش پاسخ دهندگان به صورت آنلاین ، از وزن تراز نمره نیز استفاده می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 3,324
  • بازدید کلی : 7,833